tisdag 1 januari 2013

Nytt år och supergod spenatsoppa!

God fortsättning!! Nu är det gjort.... Julen är bortplockad med lite sorg i hjärtat när julstjärnorna tas ner... Men ser samtidigt med spänning fram emot det nya året, hoppas att jag har lyckats arkivera allt jag inte behöver ha med mej in i det nya året, är helt övertygad att jag kommer lära mej massa nya saker ( å nej, kommer inte lära mej quizer på mobilen eller andra spel ) och jag kommer att försöka vara mitt bästa jag.

Börjar måndagen den 7/1 med en världsomfattande detoxkur med Jason Vale, förhoppningen är att få ihop 20000 människor från hela världen som kör samtidigt, priser kan såklart också vinnas men jag gör det för att jag avgudar hans juicer och det är en kul grej!
Kommer såklart att blogga om det!

Tänker börja trappa ner lite redan den här veckan så idag gjorde jag en superfin spenatsoppa!

Recept:
5dl färsk spenat
3 dl vatten
1 1/2 avokado
1 röd paprika
1/4 lök
1 vitlöksklyfta
1 tsk limesaft
2 krm himalayasalt
1 puff cayennepeppar
Basilika ( hade ingen färsk så jag blandade i )
Mixa alla ingredienser utom avokado i en mixer till en slät soppa, tillsätt avokado och mixa igen. Värm på soppan i en kastrull.

Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar