tisdag 21 januari 2014

Kroppsscanning på Kilmaninstitutet!

Idag har jag gjort en ny kroppsscanning hos Ulf Kilman på Kilmaninstitutet igen .. Min 3:e och det är helt suveränt att se hur dom blir bättre hela tiden.


Så här fint är det på Rastaborgsslott ute på Ekerö och behandlingen utförs i en vinge till byggnaden .. Så här ser det ut när man ligger på bänken ... Nu är det inte jag på det här fotot!!
Det första vi gjorde var kroppsscanningen som utförs vid en dator... Man får ha händer och fötter på plattor och elektroder i pannan... Känns rätt spaceigt!! 
Efter det är det dags för bänken och muskeltestning... Skulle ta alldeles för lång tid för mej att förklara men ni kan gå in och läsa på den här länken  http://kilman.nu/ 



Jag har fått en ny behandling med kosttillskotten igen och dom kan ni läsa om och köpa genom mej här på bloggen längst upp till höger på sidan och länken heter Friway.se så klicka på den 😊

Så nu är det nya tag igen som gäller och slut på att köpa odlad lax...hade alldeles för mycket i kroppen av dom kemikalierna som finns där..


Så här ser det ut på köksbänken nu 😊

Kram A-L

2 kommentarer:

  1. Hej Anna,

    Vad roligt att du tycker om mina illustrationer så mycket, det gör mig oerhört glad.

    Jag är ledsen att behöva säga att du antingen måste köpa de du har satt upp så fint på instagram som prints (finns tillgängligt på www.sarajohanna.bigcartel.com) eller ta bort dem du har printat ut själv. Eftersom alla illustrationer tillhör mig får du tyvärr inte ta dig friheten att skriva ut dem och rama in dem så som du har gjort. De finns att köpa på min hemsida.

    Jag hoppas du förstår,

    Varma hälsningar,
    Sara

    www.sarajohanna.com
    www.instagram.com/sarajohannaillustrations

    SvaraRadera
  2. Ännu en kvacksalvare helt utan evidens i sina sk behandlingar.

    SvaraRadera