torsdag 10 januari 2013

Detox dag 4!!

Gomorron dag 4!! Nu börjar jag verkligen känna att det ger resultat...började den här dagen nere på gymmet för 30min kondition och 30 min styrka ( trx banden är ju min favorit , lite maskiner och några fria vikter) avslutade med 15 min i massagestolen igen.
Den enda nackdelen hittills är att två nätter på raken har jag ju haft "restlesslegs" mindre skönt och har aldrig upplevt de förut ... Har tagit till spikmattan men inte så kul att krypa under sängen 03.44 för att leta på den ;)
Ska försöka dricka mer vatten idag och smörja med heat innan jag går och lägger mej.

I morrn kl 9.30 har jag även bokat in en konsultation ( gratis) 30 min för att lära mej mer om styrketräning så det ser jag fram emot!

Morgonens juice heter JM's Super Juice:

1/2 lime skalad
2 golden delicious äpplen
1/4 ananas
1/4 avocado
1/4 gurka
1 tsk spirulina

Kör frukterna i juicern och häll sedan allt i mixern tillsammans med avocadon och spirulina!

Enjoy!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar