tisdag 15 januari 2013

En vinnande livsstil!!

Godmorgon!!

Nu har jag en toppen nyhet åt er alla!!

Nu har jag en länk på min blogg som heter Friway.se!!..... och from idag idag så kan ni beställa kosttillskotten som jag äter från http://www.friway.se/index.php?main_page=index&referrer=NG3 direkt här på min blogg och ni får 10% på er första order!

På den här sidan kan ni naturligtvis gå in och läsa massor om  några av våra elitidrottare som också använder dom här produkterna.

Jag har använt dom här produkterna i ca två år och jag har varit ner till Ulf Kilman på http://kilman.nu/ på 2 behandlingar och kroppsscanningar och jag har gjort otroliga framsteg!
Från att vara undernärd och se ut som att jag skulle rasa ihop när som helst till att ha börjat äta igen men ändrat min kost totalt till extrem, skulle nog några av er tycka men som Ulf sa till mej när han såg mina resultat sist jag var där: - Du är otroligt duktig som orkar hålla på ....dom flesta orkar inte! - Ja, sa jag:  men jag orkar inte må dåligt!! Nu har jag gått upp i vikt, "sprängt" vågen och lyssnar på min kropp....mitt mål är verkligen att vara den bästa jag kan vara! :)

Resan har ändå varit lång och krånglig men jag har hittat till det "gröna äpplet" nu...ni kan läsa om äpplena i boken "en vinnande livsstil" som ni också kommer att kunna köpa här på salongen och dom är beställda.
I boken kan ni läsa om allt som har med hälsa att göra, både den mentala och den kroppsliga....kost och träning och har ni frågor så ska jag försöka hjälpa er med dom!

Det här är det bästa jag har gjort och jag vet att jag redan inspirerat och hjälpt andra med min kost och mina recept och det betyder sååååå mycket!!

Kommer att skriva mycket mer om det här men nu är det dags att börja göra i ordning dagens sallad till lunch!

Be your best! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar