onsdag 9 januari 2013

Handlat 47 äpplen, 5 ananas, 3 gurkor!!

Har varit och handlat för dom sista 4 detox dagarna idag.... 47 äpplen, 5 ananas, 3 gurkor, 4 lime, 4 påsar spenat...bl.a. Ser nog rätt kul ut när jag handlar och så 2 tuber tandkräm och en tofuline glass till pojkarna ... Ja så här såg det ut på köksbänken hemma och ja det var en pina att gå och handla hungrig och inte kunna planera helgens matlagning och efterrätt .... För då ska jag bara dricka juicer! ;)

Så nu ligger jag i fatboyen framför brasan med sista drinken för kvällen, må bra tidningen och en artikel om att "det sitter i huvudet" och mästerkocken på tv....love Per Morberg!! Sedan är det sova tidigt och morronpasset på gymmet som gäller!




2 kommentarer:

  1. Jag blir så peppad och sugen att köra jag med, tror tom jag får med mig sambon! :) Var finns recepten på drinkarna och instruktioner?

    SvaraRadera
  2. Jason Vale heter han.. Böcker kan beställas från adlibris

    SvaraRadera