tisdag 8 januari 2013

Massagestolen fick avsluta dagens träning!

Ja nu är den 2:a dagen snart slut för min del iaf och just nu är Sova!! De enda jag vill göra ;)

Att bara dricka juicer på dagarna går faktiskt hur bra som helst men jag får kanske inte riktigt samma abstinens som många andra ... Jag dricker inte ens kaffe i vanliga fall ( förutom Wayne's soya latte med vanilj någon enstaka gång ) men jag har bara kört 3 dagars detox förut, aldrig 7 så det blir spännande!

Träningen idag blev 30 min kondition + 30 min styrka ( trx band + maskiner +fria vikter) och avslutade med massagestolen i 15 min! Massage stolen är helt klart underskattad!!

I morron blir det tvärtom... Då ställer jag klockan på morgonen för att ta träningen före salongen ist.
Ska bara dricka ur mitt fänkålste och sedan säger jag gonatt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar