måndag 28 januari 2013

Åhléns, äta ute och reportage i morrn!

Idag blev det middag ute ...faktiskt inte så krångligt som man tror...efter dagens tandläkarbesök, det 3:e på typ 3v och samma tand och en bedövning som satt i typ hela kvällen, kändes det som ett bra alternativ!

Jag började med att beställa en tonfisksallad och frågar samtidigt vad det är i den, ber att dom tar bort det jag inte kan äta och brukar be om att få lite extra ägg ist...funkar hur bra som helst ( sen snodde jag 2 pommes och doppade i hamburgerdressing men det är mer för att få känna smaken bara )

Jag hann med en snabbis på favvo affären Åhléns oxå och kunde inte motstå den här kökshandduken...den kommer hänga snyggt i köket i morrn!

Jag och cillit Bang har farit runt i köket till tonerna av Leona Lewis nya "Glassheart"...superbra och hon är så snygg...så nu är väl allt klart inför reportaget i morrn om jag nu bara visste vad jag ska sätta på mej .... Och jaaaa, jag är nervös..det här är en stoooor grej för mej och det är tack vare er läsare av min blogg!! Så tack så himla mycket för att ni läser, gillar och delar och just ja.. Nu har kitchenng3 en egen gilla sida på Fb oxå!!

Håll tummarna för mej i morrn nu är ni gulliga!
Kram A-L :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar