måndag 7 januari 2013

Dag 1 : Detox och träning!!

Japp...snart är dag 1 över och det har gått över förväntan! Gick upp i morse och gjorde 3 juicer som jag tog med till salongen och när jag slutade så åkte jag hem och gjorde i ordning dom sista.
Jag drack en innan jag åkte till gymmet och tog den här när jag kom hem.

Körde 30 min kondition och 30 min styrka och började bygga upp träningen redan förra veckan.

Känslan jag har i kroppen nu är "lätt", och då menar jag riktigt lätta steg! Ungefär som när jag tog ur sulorna ur alla träningsskor.... Jag fick ett otroligt lätt steg! Så de känns hur bra som helst! :)

Kommer lägga ut lite recept men hinner tyvärr inte lägga ut alla men här har ni kvällens iaf :)

JM's Lemon/Ginger Zinger:
2 morötter
2 äpplen ( golden delicious eller royal gala)
2,5 cm skiva av citron
2,5 cm ingefära

Enjoy! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar