tisdag 29 januari 2013

Matlagning med fotograf och reporter i köket!

Heeeeeelt slut!! ... men positivt slut! största problemet i morse var - vad ska jag ha på mej??? ja,jag vet men jag vill ju va mej själv och idag har jag haft en reporter och en fotograf med mej i köket ;)... Började min morgon med att göra choklad glass.. Recepten idag blev 2 juicer, 2 middagar och 2 efterrätter

Allt gick bra, tappade inget på golvet eller kryddade fel och dom gillade det.. sa dom iaf så vi får se vad dom skriver ;)

Åkte tom iväg och gjorde min första hemleverans och nej har inte hemkörning normalt men gjorde ett undantag idag.

Fick sitta ner ensam vid middagsbordet ikväll eftersom jag redan gett dom andra mat... Hur skönt är inte det? För några år sedan hade jag struntat i att äta men jag vet bättre nu...

Så ett stort tack och gonatt och många kramar till alla som stöttar mej i det här! <3








1 kommentar: