söndag 13 januari 2013

Detox dag 7 - sista dagen!!

Sista dagen på Detoxen!! Vilket closure!! Började morgonen med att vakna 6.30 fast jag ställt klockan på 8??!! Nu älskar jag söndagar men det var liiiiite onödigt tidigt ;)

Träningen började strax före 10 och jag hade med mej stans bästa Fotograf och vän Fröken Sätterlund för att ta lite foton till bloggarna och här ser ni ett av fotona!

Körde 1 timmes träning sen hem och sen till maxi för att handla inför Turbo chargen (upptrappning av maten ) som börjar i morrn.

Avslutade den här veckan med att checka in på gymmet för andra ggn idag på ett mediyoga pass och där kände jag mej redan lite smidigare...

Efter att ha tränat 9 dagar på raken och Detoxat 7 så känner jag mej otroligt stark och smidig i kroppen, är mycket piggare och min hy mycket mjukare och slätare! Är sjukt nöjd med mej själv att jag fixade detta tillsammans med 24.000 andra människor och kommer definitivt att göra det igen....Nu ska jag avsluta kvällen liggandes i soffan och njuta av en kopp rooibos med vanilj & rabarber och snabba cash 2!

Kram A-L :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar