lördag 26 januari 2013

Lördagsmys med turbo power smoothie!

Försök slita mej härifrån!!... Jaja, jag vet... Jag måste, fast inte riktigt än! Men att börja lördagsmorron med en näringsfull supergod juice framför brasan och "bara" -4 ute idag känns som himmelriket! :)

Jag börjar iaf att lära mej att planera in så lite som möjligt på dagarna och jag kan säga att det är stor skillnad mot att försöka trycka in så mycket som möjligt!

Idag blir det iaf matshopping inför reportaget och jag har bara 2! Fester jag ska vara på ikväll innan bad influence spelar på galaxen ... :)

Recept på morgonens turbo power smoothie:
1/2 ananas
1 sellerstjälk
1/4 gurka
4 äpplen
1/4 lime
1 handfull färsk spenat
1/2 avokado

Kör allt i juicern utom avocadon, gröp ur avocadon och lägg i mixern, häll i resten av juicen och kör till önskad konsistens!

Enjoy!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar