måndag 14 januari 2013

Mina nya mått!! :)

Var väldigt spännande spännande att vakna i morse och se vad som hänt under Detoxen...så måttbandet åkte fram ( ja jag väger mej inte, sprängde vågen ... Jaja long story! ;) mina nya mått är 87-71-92!! Jag är sjukt nöjd med det! -3 cm på varje ställe ( bröst -midja -höfter) och jag känner mej stark och tonad i kroppen!

Sammanfattningsvis så har det gått otroligt bra, bättre än jag trodde... Det värsta var nog när jag skulle hjälpa killarna och göra hemgjord pizza, riva osten och sen när doften sprider sej i huset! Handla var heller ingen höjdare att göra men kommer helt klart att göra det här igen. :)

From idag så är det turbocharge som gäller , gradvis vänja kroppen med mat igen så idag såg det ut så här!
Frukost: juice
Lunch: Ks sallad
Middag : Green power soup

Recept på Green power soup:
1 vitlöksklyfta
1/2 hackad lök
1/2 sellerstjälk
150gr broccoli
45 gr spenat
1/2 zucchini


Hacka allt i små bitar, Fräs vitlök,lök och selleri i 1 tsk olivolja, tillsätt zucchini,spenat och broccoli och vatten till önskad konsistens, låt puttra tills det mjuknat och kör med stavmixer, krydda med himalayasalt och svartpeppar.
Enkelt och supergott!

Enjoy!










2 kommentarer:

  1. Hej Hur kommer man i kontakt med dig och vad heter du ? hittar inget namn jag kollade även din profil. Hur följer man dig på FB ?Jag har lite nfrågon om recepten på detoxen.
    Själv heter jag Jenny lindgren och bor i Borlänge.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag heter Anna Lena och du kan komma i kontakt med mej via mejl alvw1@passagen.se och har ingen fb till bloggen men jag ska såklart fixa en sida där man lättare kan ställa frågor och prata! :) och vad kul att du följer mej Jenny :)
    Kram A-L

    SvaraRadera