tisdag 12 mars 2013

Shiratakinudlar & kycklinggryta i kokosmjölk!

Nu har jag top model eventet i Stockholm att se fram emot... Jag har ju såååå lite att göra i mitt kreativa huvud så lite mer inspiration är ju alltid bra! Och det är ju xtra bra för mina kunder... :)

Det var den glamorösa delen av den här dagen...Sen fick jag koncentrera mej på maten..alltid skönt när man har lite rester kvar ..allrahelst när man kan göra en annan rätt av dom dagen efter :)

Så idag blev det shiratakinudlar med kyckling & wookgrönsaker i kokosmjölk!

Recept:
2 påsar shirataki nudlar doppade i hett vatten
1 kycklingfilé
3 nävar Broccoli
1 morot skuren med ost hyvel
1 näve Haricot verts
1/2 brk vattenkastanjer
1/2 brk bambuskott
1 burk organisk kokosmjölk

Stek på allt i en wookpanna och krydda med himalayasalt, svartpeppar, sweet chili sauce och lite cayennepeppar

Enjoy!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar