lördag 16 mars 2013

Marängtårta med nutella,banan & hallon!

Äntligen soffläge...Idag fyllde min äldsta son Adam 18år!! Han föddes på Leicester Royal Infirmary i England, ett fint sjukhus med heltäckningsmattor?! och jag var den enda som ammade...flaska är/var ett naturligt alternativ där och jag var den som var annorlunda....

Vi har tillbringat dagen med tårtor och kalas och eftersom det var Adams dag fick han faktiskt bestämma själv vad han ville ha, fast det sved lite när jag skulle handla...så en köpt Prinsesstårta och köpta kakor blev det....fast jag gjorde en själv oxå som blev sjukt god!




Så här såg den ut...Marängtårtan med nutella, banan och Hallon! Grädden är alpros soya med lite vaniljpulver...dekorerade med 18 silverljus + silverkulor och bokstäver & år i choklad...Gluten och mjölkfri men en sockerchock ;)






Jag vaknade 06:18 och kunde inte somna om så klockan 08.00 hade jag hunnit med ett styrkepass och ett yogapass.....himla skönt sätt att ladda för en sån här dag, speciellt när alla andra sover...:)



Ha en fortsatt trevlig helg vad ni än äter!

Kram A-L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar