fredag 15 mars 2013

Yoga med Jordan en fredagkväll!

Fredagskväll med yoga övningar för mej och Jordan, gladiatorer, middag på Max och förberedelser inför morgondagens kalas!!

Har haft en riktigt hektiskt vecka med massor att göra på salongen,sena jobbkvällar,träning, en tand som spökar fortfarande och en son, min äldsta som fyller 18 år i morrn!! Som tur var för mej så har han önskat sej en "köpt prinsesstårta" och fyller man 18 så lär man ju få bestämma själv vilken tårta man vill ha...(jag gör en till till mej och dom som vill, kommer mer om den i morrn ;)

För er som undrar vad jag köper på Max när vi äter där så brukar jag ta en liten hamburgare i glutenfritt bröd med extra sallad och dressing...funkar hur bra som helst!

Annars så var jag ute på lunch i veckan med en vän och åt en Vegansallad med hummus på Peace & Love cafeét i stan, jag beställde utan tomater och bröd, den kan jag varmt rekommendera.


Ha en himla trevlig fredagkväll!

Kram A-L



Vegansallad från Peace & Love cafeét i stan....http://peaceandlove.se/morethanfestival/cafe/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar