torsdag 3 april 2014

På väg till en ny behandling!

Så här fint var det tidigt i morse när jag gav mej iväg till en ny behandling av Ulf kilman på Kilmaninstitutet ....och den här gången hade jag tagit med mej några saker som jag ville ha testade så det såg jag fram emot... 


Var såklart bara tvungen att stanna en snabbis på Drottningholms slott ... Men jag hade ju en tid att passa så jag hann tyvärr inte stanna och småprata med kungligheterna 😉


Det är så himla kul att Jon Åslund har börjat hos Ulf också... Det var ju han som jag gick till första gången för flera år sedan när han spelade i IK Brage och som sedan förde mej till Ulf.... Och det här är ett av mina bästa beslut här i livet och här kan ni läsa mer http://www.kilman.nu/


Så här ser köksbänken ut med 2 månaders behandling och Ulfs anteckningar....


Och det här fina halsbandet kommer numer alltid att hänga runt min hals ....specialdesignat från Kilmaninstitutet är det inte bara otroligt fint utan det skyddar mot el/strålning!!
Tänk bara vad vi blir utsatta dagligen och inte bara från våra egna apparater, ipads,mobiltelefoner, datorer, tv mm och även så alla andras.... 

Det här halsbandet kommer ni att kunna köpa genom mej på beställning om ni är intresserade.... 2 av mina barn ville ha direkt  och det är jag tacksam för....och vill man inte ha det på sej jämt så kan man ju ta det på sej när man vet att man blir lite extra utsatt....tex på flyg, tåg, stora folksamlingar där man kommer vistas osv...

Det roliga var också att vi testade ett Te/örtte som jag hade med mej som tom Ulf gillade så han skulle testa det och vi testade mineralsminket Pürminerals som vi har börjat sälja på salonge och det fick godkänt och vi jämförde med 2 andra märken ett lite billigare och ett lite dyrare och dom funkade inget av dom så nu ska jag göra mej av med allt annat och beställa hem lite mer i morgon!!  

Ska skriva lite mer om sminket här sedan..

Tack för idag ....nu ska jag strax försöka sova lite för det är ju faktiskt det enklaste och bästa sättet att läka sej själv på...

Kram A-L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar