onsdag 7 augusti 2013

Detox dag 3, Ryan Gosling och i Will not lose!

Yes....sista kvällen jag bloggar om Detoxen för den här gången och då har vi väl förtjänat en till bild på Ryan Gosling??? 😉

Just nu ligger jag i soffan och dricker en kopp varmt vatten med citron & cayennepeppar... Perfekt sista dryck på den här Detoxen och den gör faktiskt nytta genom att hjälpa till att rensa ur kroppen och ta bort sötsuget! 



Tankens kraft betyder enormt när man ska göra sådana här saker, ja egentligen alltid, det gäller att bestämma sej för saker och inte säga " jag ska försöka"... Då har man ju förlorat en massa redan där!
Och ja... Man blir hungrig men det blir du ju när du " äter vanlig mat" också! Här handlar det om att kunna stå emot och idag tog jag faktiskt med mej alla killarna + flickvän till MAX och nej jag åt inget men jag fuskade med en kopp te... Jodå det gick det också men var väl en onödig sak att utsätta sej för men det var första gången på över 1 vecka som vi var samlade allihopa eftersom den äldsta kom hem från England idag och den minsta hade match så det hade blivit liiiite väl sent att laga mat.




Säger det igen!!!.....Tankens kraft!! :)


Dag 3 och sista dagen på Detoxen!

När du vaknar: varmt vatten med citron
Frukost: Detox Special
Middag: Beyond Detox
Mellis: H20
Middag: Dreamy Detox

Alla dom här juice recepten finns utskrivna på dag 1 och dag 2


Så här såg den sista juicen ut före råsaftcentrifugen.....


Och så här såg den ut efter.....


Lyckades få en kortare Pw på lunchen idag i alla fall...så då får jag väl vara nöjd och får se om vädret tillåter en i morgon också...


Hoppas att ni är fler som provar det här...känslan i kroppen är så skön både av att ha klarat av det mentalt ( det här är verkligen mental träning) och känna omställningen i kroppen, man känner sej verkligen renad.....och vad är 3 dagar av ens liv? Hade kunnat fortsätta några dagar till men jag har annat inplanterat så jag får göra en ny snart igen i stället..:)

Enjoy och lycka till!!

 Kram A-L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar