måndag 5 augusti 2013

3 - dagars detox med shoppinglista!

Nu är det verkligen dags igen... Förra gången körde jag en 7 - dagars detox och det var i januari... Det var då när jag gjorde den här detoxen med 24.000 andra människor från hela världen ... En cool grej att göra och suveränt skönt för kroppen...


Den här gången då kommer jag lägga ut hela detoxen för den som vill prova... Och kom i håg att jag kör det här som en utrensning och INTE en diet...

Jag börjar med att lägga ut shoppinglistan här:

22 äpplen
3 morötter
3 citroner
1 gul paprika
1 1/2 gurka
3 selleristjälkar
3 broccoli buketter ( ca 2,5 cm stora vardera)
2 råa rödbetor
2 bitar färsk ingefära ( 2,5 cm styck)
Lite persilja
2 avocado
1/4 cup björnbär
1/4 cup blåbär
1 medium ananas
1/2 kg spenat


Dag 1:

När du vaknar: 1 kopp varmt vatten med citron
Frukost: Detox special
Lunch: Detox special
Mellis : H20 Detox
Middag: Beyond Detox

Detox special:

2 äpplen
1 morot
1 skiva citron med skal på
1/4 gul paprika
2,5 cm gurka
1/4 stjälk selleri
2,5 cm broccoli
2,5 cm rödbeta

 Kör allt i råsaftcentrifugen och tillsätt is om du vill ha den kall.

H20 Detox:

2,5 cm rödbeta
1/2 äpple
2,5 cm ananas
2,5 cm citron
3/4 liter Vatten / mineral vatten om du vill

Kör allt i råsaftcentrifugen och blanda sedan med vattnet

Beyond Detox:

3 äpplen
1 handfull färsk spenat
2,5 cm rödbeta
2,5 cm gurka
I knippe persilja ( liten knippe)
1/4 avocado

Kör allt i råsaftcentrifugen UTOM avocadon... Avocadon får du köra i mixern och tillsätta resten i 


    

Sedan så får man ju inte glömma bort att röra på sej....och i dag så blev det en Pw på 4,88 km på lunchen och det fick räcka idag! Det viktigaste är ju att röra på sej varje dag och idag har jag jobbat ett 13 timmars pass med tiden på domnarvsvallen inräknat så jag är rätt slut nu....

Avslutade den här dagen med en kopp varm citron & cayennepeppar 

Och kom ihåg att dricka massa vatten!!!
Enjoy! 

Kram A-L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar