tisdag 6 augusti 2013

Detox Dag 2 och vi får hjälp av Ryan Gosling!

Lovade en tjej att jag skulle skriva lite om den mentala inställningen idag... Utan den kan jag säga att man är chanslös! 

Det gäller ju att bestämma sej i från början att det här ska jag klara... Och vara förberedd både med allt du har planerat att göra dom här dagarna och att du har handlat hem allt som behövs ... Det är inte kul att gå in i en affär under dom här dagarna, jag stog i kö på dollarstore mellan godishyllorna idag... Men det är bara att skärma av ;)

Dom här dagarna har jag noga förberett i mitt huvud så att jag har mycket att göra, inte behöver laga mat ( den kan man alltid förbereda och bara värma till dom som ska äta ) se till att du inte hamnar i " matsituationer" fika med vänner, lunch eller liggapåsoffankollapåfilmochätagodis.. Då är chansen stor att du trillar dit.. Skärma av, träna drick vatten och sov är mitt råd.. Och redan på andra dagen kommer du att känna att huden blir mjukare.. Sjukt bra belöning!!  

Och här kommer en till motivation... Vem kan motivera bättre än Ryan Gosling?? ;)

Dag 2

När du vaknar : varmt vatten med citron
Frukost: Super Detox smoothie
Lunch: Dreamy Detox
Mellis:  H20
Middag: Beyond Detox 

Super Detox smoothie:
1/2 liten ananas
1 handfull blåbär
1 handfull björnbär
2 dl osötad mandelmjölk

Dreamy Detox:
2 äpplen
1 skiva citron
2,5 cm gurka
1 selleristjälk
2,5 cm färsk ingefära

Har bara tagit upp dom nya recepten här .. Beyond Detox finns på gårdagens inlägg! 

Spenaten måste "packas" i råsaftcentrifugen ..



Så här ser det ut när jag åker laddad med juicer till salongen...


Idag så fick jag sällskap på pw:n så det blev en lite annorlunda slinga och jag fick ihop 5.38 km iaf så det är jag nöjd med och solen sken fortfarande när jag kom hem så det var bara att sätta sej på altan med "middagen" :)


Sista dagen i morgon nu .... Så idag har jag varit iväg och handlat nya skissblock till nästa inofficiella projekt! ;)

Enjoy!

Kram A-L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar