söndag 3 februari 2013

Recept fiasko på nätet!

Nu är ja sur!!
Älskar söndagar och började min dag med fotbollsträning i morse för Jordan , iväg direkt och handlade på Ica Maxi och sen hem och baka tänkte jag!
Hittade ett recept på nätet jag tänkte prova på en alternativ morotskaka...som lät bra, lite åt RAW hållet och jag gillar en del såna recept iaf.
När man sedan har hållt på i en timme med allt inser man att återigen har jag hittat ett fiasko på nätet! Visst... Nätet är jättebra för kända kockars recept som man kan lita på men när det kommer till nyttigare recept är det rena gissningen ...hur kan man lägga ut recept som inte är goda???
Jag kommer aldrig att lägga ut ett recept som inte är testat och riktigt gott... Det är slöseri med tid för oss som uppskattar goda bakverk! ...

Nu har surheten gått över och acceptansen trätt in, jag har bara tandvärken och träningsvärken kvar OCH jag älskar fortfarande söndagar!

Kram A-L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar