onsdag 20 februari 2013

Afrikansk dans!

Började min morgon med Afrikansk dans!

Hur kul är inte det? Jag älskar att dansa och man känner direkt var man är stel nånstans och rörlighet/smidighet ligger högt på min priolista när det gäller träningen just nu...

Dom här kläderna hade jag på mej men jag saknade ett höftskynke... Skulle känts lite mer afrikanskt då.

Försöker ju fortfarande ta det lite lugnt med träning, äter sista penicillinet i morrn och känner fortfarande av tanden så det är ju mindre kul!

Haha... Kom precis på att Adam kommer nog inte bli så glad över afrikanska dansen, han kommer ju hem på sportlovet och har sitt rum i källaren...mitt dans golv är hans tak ;)

Förresten så är det min dag idag så jag önskar alla andra en fin namnsdag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar