tisdag 9 oktober 2012

I dag firar jag!! :)

Oj vilken extra kul dag det här blev ....Fick ett mejl från tidningen som jag ska börja blogga för, att allt är klart, så nu väntar jag bara på inloggningsuppgifterna!
Känns så himla skoj att min blogg har blivit så poppis på så kort tid, snart 3000 sidvisningar på mindre än 2 månader!!

Så idag ska jag fira och bästa sättet att göra det på blir nog att inhandla en ny stor kofta, den jag visade dej Malin blir ju perfekt, ett par nya raggisar sen hem och testa ett nytt mat recept...tror att de blir en smarrig paj ikväll!

Samtidigt så är jag otroligt tacksam över mina vänner som finns där för mej,stöttar, är glada för mej....och framförallt provsmakar med glädje det jag lagar....."What goes around comes around" så massor av kärlek till er alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar