onsdag 3 oktober 2012

En vinnande livsstil !!

Har varit ner till Ulf på Kilmaninstitutet i Stockholm på återbesök i tisdags och jag kan säga att jag var rejält spänd på resultatet eftersom jag har varit så himla duktig och skött mej den här ggn.. Eller jaaa, jag lär mej ju mer och mer saker varje dag!

Sist jag var dit så fick jag göra en kroppsscanning och jaaaa, mina värden var heeeeelt crazy!! Så jag såg verkligen fram emot den här scanningen nu och de var otroligt skönt att se hur bra den var nu...

Levervärderna som jag haft problem med visade ingenting den här ggn och musklerna var "rena", min starka punkt i kroppen tyder på "snart helt frisk" !! Så jag är otroligt glad, jag kämpar på och Ulf tyckte att jag varit duktig så jag är tacksam!! Tänk hur mitt liv såg ut för några år sedan!!

Kommer oxå att lägga upp en länk här så småningom så att även ni läsare kan klicka in och beställa kosttillskotten och boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar