måndag 1 oktober 2012

Har passat på att testa juice kedjan Joe & the Juice i Stockholm!

Ligger på ett hotellrum i Stockholm och väntar på en intressant dag i morrn... Dels ska jag köra bil ut till Ekerö, som kan bli väldigt spännande...och det är dax för en ny kroppsscanning på Kilmaninstitutet!

Har verkligen försökt varit duktig med maten fast jag kom från en kryssning i går och tillbringar ett par dagar här i stor stan!

Idag fick jag sällskap av gulliga Jonas... Så nu har han oxå testat Joe & the juice för första ggn...fast jag tycker nog att mina är godare iaf!

Här nere märks det att intresset börjar bli större, har spanat in lite nya köksmaskiner, för jag har ju såklart släpat med mej Jonas till köksavdelningar och klädaffärer oxå, gäller att passa på när man har smakråd med sej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar