onsdag 9 januari 2013

Tjooohoo! Bloggen har passerat 10.000 sidvisningar!

Hej!!!

Vad kul!!! nu har den här bloggen passerat 10.000 sidvisningar!! Så himla roligt att ni tycker att det här är kul att läsa, för det måste ni ju göra, och ett stort Tack till er alla som ville att jag skulle börja med det här!:)

Nu har jag ju såklart fler planer, jag har ju en till blogg i pralin http://blogg.dt.se/kitchen/  Har bara inte lyckats få till mina bilder lika fina i den bloggen än och jag är ju inte så himla teknisk av mej så det tar tydligen tid men jag hoppas att det löser sej.

Här får ni ett himla gott recept från Dagens meny iaf:

Passion 4 juice master!
1/4 ananas
1 äpple
1/4 banan
2 dl mandelmjölk (jag dricker inte mjölkprodukter )
1/2 tsk spirulina
Kör frukterna i juicern, häll därefter i juicen i en mixer och tillsätt banan, mandelmjölk och spirulina!

Enjoy!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar