tisdag 18 september 2012

Ett café har provsmakat min matlagning idag!!!

I dag har de varit en stor dag för mej och min matlagning...tog den ett steg längre, till provsmakning av en cafe' ansvarig och en anställd!!

Tog med GGS juicen, ks salladen och indianstyle hirsen, och när kommentaren från den ena tjejen var - " så här gott har jag inte ätit på flera veckor!!" kom .... Jaaa, skulle nästan kunna tatuera in den!!! Sååååå glad!!

Så nu ska vi väl bara hitta nåt slags samarbete så ni kan köpa mina recept och faktiskt äta dom oxå!

Trodde inte att jag var så nervös men när jag kom hem var jag heeeeelt slut och sov 1 timme!


2 kommentarer:

  1. Wow grattis va kul!!!!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Så skoj stort grattis !
    Roligt och följa med dig på din resa.
    Inspirerande och händelserikt !
    All lycka

    SvaraRadera