lördag 19 oktober 2013

Hotellfrukost på Rica i Göteborg!

Åkte tåg ner till Göteborg i går eftermiddag och fick en hel del gjort på tåget... Lyckades lägga ut lite bilder från senaste Schwarzkopfvisningen och från årets frisör 2013 på vår klipp & Färgstudion 12 AB's Facebook sida så kolla in den om ni inte redan gjort det . 

Att äta en hotellfrukost med min kosthållning funkar faktiskt hur bra som helst ( med lite fusk) och så här såg min ut i morse...

En kopp grönt te
Ett kokt ägg med lite kaviar till ( lite socker i den då men lite fusk får man ju räkna med) och lite äggröra
Glutenfritt bröd med lite wästgötakloster ost ( ibland måste man ju unna sej lite och den här osten är svår att låta bli) 
Gurka, paprika,melon,ananas och röd grapefrukt 



Och här hittade jag ju en italiensk affär som jag blev kär i sist... Bra priser på kläderna också så en promenad dit gjorde jag såklart den här gången också och ett par till byxor blev det i samma stuk som förra gången men med kamouflagemönster och en passform som Pleasejeansen fast till avsevärt bättre pris! Den här gången fick jag gå på stan själv medans min kärlek ❤ gör sitt jobbpass idag så jag passade på att gå en extra vända idag så ca 1 mil blev det allt som allt och jag upptäckte 2 till Italienska affärer här nere.... Det känns som att italienska kläder är större här än i Stockholm...och snygga kläder till bra priser är ju alltid kul. 


Nu ska jag ligga och läsa en ny inredningstidning tillsammans med en kopp te i väntan på att kärleken ❤ ska jobba klart och så får vi se vad vi ska ta för restaurang ikväll 😊

Kram A -L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar