måndag 22 juli 2013

Visst funkar hotellfrukost även för mej!

Ibland känner man sig lite knäpp när man springer omkring och fotar en massa mat och dryck... Men jag gör det så gärna för er skull, och min egen såklart för ju mer vi sprider den kosthållning  vi vill kunna välja desto bättre är det även för oss....

Clarion Hotell på Ringvägen 98 i Stockholm fick ställa upp den här gången, och ja dom vet om att jag bloggar om frukosten.... 

( *på bilden: glutenfritt knäckebröd, kokt ägg, röd grapefrukt, ananas, apelsin och havreghurt med glutenfria flingor och sedan har jag blandat i lite solrosfrön, hasselnötter och lite fruktsallad)
Obs* kom ihåg att alltid dubbelkolla efter vetestärkelse om du inte tål det

Dom har en egen glutenfri hörna med mjukt bröd ( som var helt ok), knäckebröd, flingor och müsli, jag tror tom att dom hade några kex så det går verkligen framåt nu...
Och dom har också en kylhörna där dom hade mjölkfritt smör, havremjölk, havreghurt ( istället yoghurt) och även produkter av soya...
  
Så att plocka ihop en frukost för mej med mina kostvanor och för alla andra som väljer gluten/vetefritt, mjölkfritt och så rena produkter som möjligt så är jag faktiskt lite imponerad...


Ok jag fuskade lite och slog till på en halv kaffe med havremjölk ;)

Jag valde det här hotellet efter läget, uteservering och service... Jag har bott här förut och gillar hotellet helt enkelt..

Så tack för den här gången!
Kram A-L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar