lördag 20 juli 2013

Det gäller att veta vad man ska be om på restaurang!

En hel helg i Stockholm under mina 2 semesterveckor är ett måste....och bor på Clarion på Ringvägen ... Gillar det här hotellet :)

Kan Stockholm bli vackrare än så här??


Har ju såklart åkt kärlekstunneln och kärleksbageriet är ju en favorit...


Dom andra galningarna har ju åkt allt möjligt men jag och Jordan har hållt oss på jorden.... Ja iaf jag men jag tar det här som ett styrkepass...



Repetitioner med Anton Ewald bl.a. Inför sommarkrysset...trevligt värre tyckte vi alla..



Maten på kvällen fick bli Tyrol.... Och det är inte så krångligt att äta ute för mej som man tror... Det gäller att inte ställa frågan till dom vad man kan äta utan be om det du vet att du kan äta... Jag bad helt enkelt att få en sallad till laxen ist för potatissalladen.. Funkade hur bra som helst...


Hur som helst... Dalarna är hur vackert som helst men Stockholm och Stockholms skärgård kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...härifrån har jag mina bästa barndomsminnen <3

Kram A-L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar