tisdag 25 juni 2013

Tofuline vaniljglass med färska stora blåbär!

Japp.. Då var det dax igen! Rösten håller på att försvinna och inte hjälper det att stå och prata hela dagarna heller.. Testar det här botemedlet ikväll för man är ju inte speciellt hungrig nu när man har halsont ;)

Annars så laddar jag med detox te på ingefära, citron och cayennepeppar  ... Nu har jag tom haft i Manuka honung som är känd för att läka både på utsidan och insidan ( inte bara vanlig honung alltså och den är bra mycket dyrare) ... Sen är det sova så mycket det bara går... Förutom jobbet då..



Idag har jag också varit in på sommarutförsäljning på Pappelina i Falun, blir så sjukt less på all dålig kvalité på allt man handlar, inte så kul när man hittar nåt man gillar och sen tappar det form, färg och blir trasigt.. Så nu har jag bestämt mej för att vara lite mer noga .. Bättre för miljön också ... Och Pappelina mattan jag har sen förut är fortfarande som ny efter 5 år!!!.. Så nu blev det en ny , svart & vit såklart, till hallen och passade också på att köpa några nya kökshanddukar till min matlagning! 
Sjukt nöjd och tack för all hjälp Kristin :)


En tom och tyst vecka utan P & L så då får man ju lov att engagera sej i annat...

Kram A-L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar