lördag 22 mars 2014

Kycklingwok med shiratakinudlar i kokosgrädde!


Ja nu har jag fått frågan flera gånger om jag har lagt ner min blogg? Men nej då... Ibland kommer verkliga livet emellan och jag har inte kommit till den kändisnivå då jag har en "spökskrivare" än 😉 

Ganska tråkigt kan jag tycka då man i början trodde att kändisarna gjorde sina statusuppdateringar, twittrar och instagramade själva... Jaja, en del gör det väl fortfarande och så gör jag med 😊

Så här såg det ut ikväll när jag lagade maten... 

Enkelt, snabbt och gott recept!

1 burk kokosgrädde
1 påse shiratakinudlar 
1 kycklingfilé
1 påse wook grönsaker ( använde 1/2 ungefär)
Smaksätt med sweet chili sauce, havssalt,svartpeppar och cayennepeppar 

Bryn kycklingen först, ( brukar ta ur det ur pannan och tillsätta den igen på slutet),
Wooka grönsakerna i lite olja, tillsätt kokosgrädden och kycklingen. Använd sweet chilin som smaksättare och tillsätt kryddorna.  


mmmm...Och så här såg det ut på tallriken ....😜

Enjoy!

Kram A-L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar